Wednesday, September 3, 2008

haram jadah aku tak paham dan tak megerti..

br lpas kls dsgn drwg..kna bebel2 amat dasat.malas btoi nak lyan lect mcm ni,prasan n bajet bagus,daa laa ptt pencen,baik dier jaga cucu atau ayam itik kat umah laaa..xyah sibok2 nak mgajar lagi,nasib baik aku x puasa(jd xyah risau klau nak megata org..haha)..suara lect aku adalah amat lemak merdu megilai tau..suara die serak2 basah yg x paham pnyer..daa ckp slow,waktu die mebebel aku wat2 x fokus ngn bebelan dier..kompem aku xkan paham ape yg dier ckp..haha,bgus gak suara dier mcm tue..dulu member2 aku gelar lect ni bapak tiri aku...x selera aku tau...hukkk..
ape laa nasib dpt lect mcm ni..ingat xkan jmpa dier lagi..rupe yer masih ada jodoh antara kami lagi rupe yer..haha..hampeh btoiiii...dah laa tue,x baik mgata org..dah laa die lect aku..bg ilmu,kang x berkat...

saje2 je wat peringatan : tau xpe..x baik mgata,tp nti buat lagi..haha