Tuesday, March 11, 2014

Tips kecutkan jerawat

Salam selasa...
Hari ni aku nak share cara aku kecutkan jerawat yang aku suka-suka picit akibat geram terlampau.Ingatttt!!! Amalaan memicit jerawat tidak bagus untuk muka anda.Sebab ini jerawat aku jadi suka hati aku nak picit dia.

Semenjak pakai produk safi ni jarang dah jerawat besar nak tumbuh mengila.Tapi sejak baru-baru ini tumbuh 2 bijik jerawat yang agak besar di pipi ahkak.

Akibat tidak memikir panjang...jerawat itu telah dibunuh dengan kejamnya oleh aku menggunakan kuku yang tumpul tapi penuh bakteria.Bertambah teruk lah jerawat itu.

Tanpa putus asa aku picit lagi jerawat itu di hari yang lain tapi lepas tu aku terus tepek krim kecantikan safi tu atas jerawat.Tepek banyak macam pakai mask dekat kawasan jerawat sahaja ye.

Esok pagi jerawat megecut dengan jayanya.
So, selamat mencuba.