Friday, November 7, 2008

Aktiviti aku hari ini..

Hari nie aku nak study building construction,aku perlu berusaha cover semua bab hari ni.Lagipun lect aku ade bagi 28 soalan,so kena la jawab semua tue,maybe diantara 28 soalan itu ade yang keluar,tapi MAYBE jelah.Aku dah taknak percaya pada soalan spot lagi,aku dah terkena sekali dan taknak lagi terkena berkali-kali.

Lepas selesai study,aku nak buat design.Nak settle kan final project dulu.Bile aqua centre ni dah settle aku nak blk sri iskandar plak,maybe hari selasa.Walaupun exam aku 14hb,aku kena blk awal.Ada lg 2 subjek aku kena study,lepas tu plak aku kena buat design project 1 plak,hampeh btoi.Ingatkan dah tak payah usik dah,tup2 lect aku nak tgk 18hb.

Harap-harap perancangan aku ni menjadi dan semua kerja berjalan dengan lancar!!!!