Wednesday, November 26, 2008

Cutiiiii!!!!!!!!!

Sekarang ni adelaa mase untuk aku berpoya-poya di rumah sedangkan rakan-rakan aku yang lain sedang meng bz kan diri dengan aktiviti praktikal.Kenapa aku tak praktikal sekali,jangan tanya mengapa..hihi.Takpe,aku akan praktikal cuti sem akan datang dan yang pasti aku perlu cari firm awal2 lagi,taknak jadi kalut mcm sekarang ni.Ibu aku cakap ko praktikal kat umah jelaa..haishhh,praktikal pegang penyapu je..suka laa ibu aku,aku ade kat umah.Lagi-lagi kat umah aku takde maid sekarang ni,aku lah jadi penganti kepada maid aku yang durjana tu,hampeh btoi lorrr.Tak boleh aku nak bangun sampai lewat sampai matahari tegak kat langit tu bcoz i kena laa kemas umah,siram pokok bunga + cabut rumput2,sidai kain dan memasak nasi sahaja ok..lauk ibu aku yang masak..hihi