Thursday, August 14, 2008

'aku PENDIAM'

dengan slumber yer ari ni aku dan KF tak meyiapkan design kami..floor plan pun takde..ape lagi msti laaa kna bebel dgn lect tersayang..huhu,kami pun dipanggil laa dan mereka pun tnyalaa ape problem ktorg 2 org ni...yuhuuuu..serammmmmm...
tp yang pasti yer..pada 25hb nanti aku akan buat yg terbaik..jadi..aku akan korban cuti seminggu aku tue...untuk membuat design tercinta........CAYOKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!
tp kelakar yer ari ni..studio master aku ckp aku PENDIAM....dier salah besar ckp aku begitu...nampak sgt dier tak kenal aku lagi..belum ade lagi lect berani menyatakan aku pediam..dorg slalu yer komplem aku ni bising..tp yg paling teruk ade ckp aku trouble maker(amboi2...suke suki dier ckp aku camtu..aku taklaaa begitu teruk..mesti lect aku slah org tue atau dier ade 'sindrom penyakit cakap ikot sedap mulut'..huhu)