Thursday, August 21, 2008

cik joyah yg x bersalah

ari ni nak masuk ari kamis..tapi tulaa..floor plan pun aku tak siap.memang aku mencari maut..huhu.tp yang best yer..ptg smlm aku kuar ngn membe aku..cik wan n cik sora,lepas rindu kat dorang..cik sora hendak pergi ke bank..lpas pulang dari bank,kami pun nak meyingah kat sebuah kedai mkn..x ingat name restoran tue..huhu,aku tibe2 teringat nak amik surat kat umah lama aku..malas aku nak tuka alamat,lg pun bukan jauh sgt umah baru aku ngn umah lama..bile aku belek2 surat2 yang ada..tiba2 ada surat dari uitm,takde tulis nama..tulis penjaga je..aku sudah sedikit kaget..yeaaa,btoi tekaan aku dan tekaan cik bedah..surat itu dikirim khas utk gue..tp sebenar yer bukan utk aku laa,utk penjaga aku..aku mane de penjaga,aku ade ibu dan bapa sahaja..haha,so aku mengambil tindakan utk tidak menyerah kan surat tue..nak tau ape kandungan surat tue..ade aku cerita kat post seterus yer..baik aku scan je kan..tapi tulaa aku suruh membe aku simpan kan..huahuahua,smpai ati lect aku megepos surat itu..nasib baik aku yg p amik surat tue..klau cik joyah yg pegi amik..dah tentu kecoh satu malaya..haha