Thursday, August 7, 2008

cempedak di luar pagar...

akibat memakan cempedak goreng..aku sakit perot dan byk lah angin dlm perot aku...kejadian tersebut berlaku mlm tadi..lalu,aku tidak lah berapa lalu nak wat DESIGN...dan akibat yer aku amat lah dasat...hahahaha...
pg tadi aku kna lah crit ngn lect aku...huhu..jadi aku tunjuk lah keje aku yg x seberapa 2...ish3..
aku siap kna tulis surat akur janji lagi..ish3...kalau design aku x ok next week..akibat yer amat lah memalukan..aku akan disuruh ketuk ketampi 87 kali di parking lot kordinator AP213...kejam yerrrrrrrr lect aku 2...nak tau sape..xyah lah bgtau name dier..(yg penting dier botak..haha)..tp aku x kesah..salah aku gak..malas wat design...
so,wekend aku kali ni..akan dipenuhi mimpi2 indah mbuat design..bukan yer mimpi2 indah wat taik mata..haha,sekian...adios...
aku perlu mcari maklumat utk wat design aku...wish me luck...hehe