Wednesday, September 25, 2013

Kasut dan pegertiannya..



Kasut ini adalah faveret..sgt selesa.Pakai dgn semua baju memang ngam..nak berkurung ok,nak berkebaya ok..nak berseluar pun lagi ngam.Ini lah dah nak masuk zaman aci-aci bukak pintu,tak lalu dah pakai wedges..so kita kena cari kaler yang ceria supaya kita nampak muda dan stylo.




Ini kasut adik aku,tapi aku ada satu mcm ni..lebih kurang jugak design ni.Tapi boleh kira berapa kali aku pakai,dah 2 tahun tak payah beli kasut raya.Pakai je kasut mcm ni..sakittt kot kaki pakai,elok kalau pergi wedding pakai kasut mcm ni..tapi kalau berjalan atas tanah atau batu memang rasa nak mencarut pakai kasut mcm ni.Jenis kasut mcm ni aku boleh tahan pakai sejam sahaja.Lepas tu tukar kasut lain..



Ini kasut zaman aku remaja gituuuu.Tapi aku tak suka sgt kasut mcm ni,tapi kasut mcm ni selesa.Aku dulu suka pakai converse yg mcm kasut sekolah tu.Ini konon-konon nak jadi gegirl lah sikit...sekejap je bertahan,lepas tu adik aku pinjam lamaaa ( maksud ye pinjam tak kembali lagi ).

Ok...sekian