Tuesday, September 10, 2013

Musim orang kahwin

Baru je berlalu musim raya..sekarang bertukar musim orang kahwin lah pulak kan.So,hari ahad hari tu ke kenduri kendara lah kita...kawan kepada Hazwan.

Aku gagahkan diri pergi kenduri kawan suami aku ni sebab kawan dia ni baikkk kot.Ingat dulu time aku laki bini study kat shah alam,selalu lah jugak lepak dengan mamat yang kahwin ni.Setiap kali lepak mesti dia yang belanja..sebab dia cakap dia dah kerja and kitaorang laki bini ni masih student lagi.Owhhh terharuuu...

Lauk kenduri...yummy

Ada lagi lauk lain...dedaging and acar.Tapi aku makan benda atas tu je.Makanan sgttt ok and deco dewan tu pun cantik..tapi gambar ilekkkk lah,sebab aku malu nak ambik pic.Sayang ye kitaorang tak sempat nak tunggu pegantin sebab kitaorang dtg kenduri ni awal sgttt...Nak lepak lama2 pun macam tak sesuai sebab ruang dewan yang agak limited.

goodies yg diterima
Kenduri ni dekat dewan berlian di wisma LJN di taman melawati kott..aku pun tak berapa ingat.Balik je dari kenduri kitaorang terus balik Antara Gapi.Keluarga mertua aku ada kenduri dekat area rumah aku.Aku pun pada mulanya nak join..ikut lah masuk sekali rumah orang tu,tapi last2 aku patah balik sebab sgt packkk khemah dia..so aku round dengan en suami...lepas tu patah balik ambik keluarga mertua aku.Settle..lagi pun perut kenyang lagi..hehe

Itu jelaa cerita hari minggu saya yang tak seberapa...Minggu akan datang ni lagi banyak kenduri,kebanyakan kawan sekolah,so kena balik Sabak Bernam....akannnn tetapi suami aku kena pindah office baru.Macam tak berkesempatan je nak balik kampung minggu ni..Tapi apa pun kita merancang,Allah swt yang menentukan..hehe.

Ok...bye,nak sambung buat kerja.