Wednesday, September 18, 2013

Perkembangan JERAWAT

Selamat hari rabu...tolonglah cepat hari jumaat,hehe.

Ini konon-konon ye update sambungan entry jerawat.Untuk pengetahuan korang semua,aku tak teruskan check up dekat klinik Dharan tu.Bukan apa,keadaan yang agak busy ditambahkan lagi dengan rasa kemalasan nak makan ubat tu.Aku memang takut dan tak suka makan ubat.Tapi ubat yang doctor bagi hari tu aku ada makan tapi aku makan tak abis lorrrr.Alhamdulilah ada lah jugak ubat tu membantu serba sedikit.Jerawat semakin surutttt...

Kepada yang rajin..aku sarankan korang pergi lah ke klinik tersebut.Sekarang ni aku gatal tangan...lalu aku sekarang sedang try pakai safi balqis,yang kaler biru tu.Aku pakai serum dan juga krim kecantikan dia.Alhamdulilah dalam tempoh 2 minggu ni jerawat tak naik mengilaaa..dorang cool je,naik lah sikit sebab mungkin aku nak period kottttt.

comel tak kak ton..(mesti korang jawab tak comel pun ..hehe)

Itu lah picture ter latest aku,malu aku nak upload picture sendiri.Tapi demi korang,aku gagahkan ambik gambar sendiri lalu terupload di sini.Ok lah tu kan,muka takdelah licin lalu suci mulus,at least jerawat tu nampaklah surut..dan aku harap keluarga jerawat itu akan berlalu pergi meninggalkan muka aku.

Itu sahaja laporan saya mengenai jerawat..kembali semula membuat kerja opis,Tapi sebelum itu,ayuh kita megopiiii yokkk.Sekian...