Friday, August 30, 2013

Ceritera...

Beginilah caranya
Di mana mereka melihat ia sempurna
Hanya ada putih dan hitam
Tanpa dijelaskan mengapa....

Ok..tetiba teringat lagu ceritera dari bittersweet..lagu zamn remaja aku dulu.Kini dah tak berapa remaja sangat dah.Saja nak sembang-sembang kosong di pagi jumaat ni...

Photo
adik beradik saya..ada lagi sorang tiada dalam gambar
Gambar kat atas tu ambik time ibu dengan ayah aku buat open house pada 24 August 2013,hari sabtu lepas.Ini jelaa aku sempat bergambar...berangan nak ambik gambar satu family...tapi haram tak sempat.Walaupun catering..tapi tetap busy weiiii...ke hulu ke hilir melayan tetamu dan keluarga tercinta..gituuuu.

Photo: itu saya punya...
Sweet and sour sotong

Aku ni peminat sotong...sangat minat.So makanan kat atas ni makanan aku,tapi aku bagi lah Hazwan rasa dulu..tapi dia kalau rasa mau sampai 5 suap..itu bukan rasa nama yer sayang.Sampai 3 ring sotong aku dia bedal..jenis sotong besooo besooo tu..sekali ngappp je.Aku ni kalau makan beria aku potong-potong bagi sama rata dengan nasi.Tension makcik tengok dia makan..tapi depan dia ahkak still buat muka tenang.

Lepas tu dia order wantan mee kot..baru teringin nak rasa,aku tunduk jap megadap sotong aku..angkat je muka...licin dah wantan mee dia..tinggal sayur celur dengan sup je.Hamboiiiiiii...tak megajak pun.Terkesima ahkak..sedap sangat ke samapi laju bebenor dia makan.

Dah tak tahu nak cerita apa...otak-otak tiba-tiba blur..Takpe lah korang,aku nak layan lagu bittersweet kat youtube jap.Da daaa di diii du duuuuu...