Wednesday, August 14, 2013

Kan best kalau hari-hari adalah hari raya

Korang rindu tak suasana nak meyambut raya...aku serius rindu.Kalau last week ni aku berdua dengan ibu aku sibuk memasak di dapur..mestilah masak kat dapur kann,takkan kat bilik ayorrr pulak kan.

Seronok ye duduk kat kampung...seronok jugak bila boleh jumpa sanak saudara.Boleh tak kalau hari-hari adalah hari raya...Ini bukan kes apa,rasa tak puas cutiiii raya tahun ni,macam sekejapan sangat cuti.Aku nak cutiiii lagi,nak duduk rumah makan masakan ibu dan makcik-makcik tersayang.Sambil lepak-lepak boleh gosip-gosip..hahahaha

Sabarlah wahai hati..nanti raya haji kita berkumpul lagi.Tiap-tiap tahun aku mesti target nak ambik gambar byk2 nak buat kenangan,tapi mcm biasa nannnn adooooo.Tgk skrg dah meyesal,semoga ada kesempatan lagi nak jumpa raya tahun depan dan semoga Allah kurniakan rezeki,mana tahu bertambah ahli...hehehe.

Korang yang masih cuti tu...aku sgt benci andaaa,motipppp nak benci and sibuk hal orang.Ko ke yang bayar bil orang tu kan...