Friday, August 16, 2013

Teringat zaman bercinta...

Aku dan pasangan aku ni bukan jenis yang celebrate bape hari ko couple..bapa bulan malah bape tahun.Masa kami nak bertunang..sepupu sepapat,makcik pakcik semua sibuk tanya berapa lama aku kenal dengan Hazwan.Gilerrrr memang aku tak sure,terpaksa pulak mengamittt memori lama.

Yang aku ingat kami start couple masa tu bulan puasa,tahun memang aku tak ingatttt langsung.Barakah sangat kan couple bulan puasa...orang lain sibuk beribadah,yang aku dok tergedik-gedik.Setelah membuat pengiraan,tolak tambah bahagi...rupa-rupanya tarikh pada hari ini iaitu 16 August dan tahun 2010 kitaorang couple.

Itu pun aku tak ingat,nasib baik ada hp blackberry cabukk aku tu yang remind kan aku...So disini sy nak wish dekat suami saya..

Saya sayang awak sepenuh hati saya...nahhh ambik hati saya.Terima kasih sudi terima diri saya seadanya.

Tengok gambar ni terus saya jatuh cinta pandang kali pertama...uwekkkk,hehe

Inilah si hidung mancung saya

Entry ni agak geli-geli kan..takpelah sekali sekala kan,bukan hari-hari macam ni.Ok dadaaaaa