Tuesday, August 27, 2013

Supper time

Ok..kengkawan.Sejak akhir-akhir ini aku dan suami tercinta asyik lah nak ber supper before tidur.Dulu zaman time study memang supper kat mamak jelaaa kan.Benda yang aku asyik order air milo ais dengan roti planta.Lepas tu bila umur dah tua sikit,baru berani try kari mamak..so tukar pulak menu roti telur dengan air teh o ais...Itu pun aku suka makan kuah dal je,kari i dont like at all.gituuuu

So,bila masuk ke zaman kerja ni...memang tak lalu lah nak menapak semata-mata nak pergi supper roti canai atau melepak kedai mamak.Lain lah zaman study dulu kelas start pukul 10 pagi,bila dah kerja ni pukul 8 pagi dah wajib terpacak kat opis.

Photo: supper...
supper

So,kita supper kat rumah jelaa ye sayang oiii..biskut lexus tu suami aku sorang je balun.Selalu aku letak 2 pack,tapi tak cukup korang tau..Dia sekali makan mau sampai 5 pack.Tauke kilang biskut pun boleh papa kalau tengok dia belasah biskut tu.Aku memang tak minat biskut tu,pilihan i adalah biskut jacob,jaga badan kata kauuuu..haha.Kalau ada stok buah-buahan kita ngappp lahh..kalau takde kita telan je apa yang ada.Konsep supper kitaorang ni janji kenyang,belasah je apa yang ada.Ok...sekian,adiossss