Tuesday, October 29, 2013

Aku cinta kepadamu..aku rindu di pelukmu

Helloooo..ngapainnn?tengah syok layan lagu indon,ahkak tak tahu tajuk dia sebenar ye,tetiba pagi ni telinga kepingin pangat dengar lagu.Kang dari aku melalut reka sendiri lirik dia baik aku google cepat-cepat.Semua sekarang di hujung jari kauuuu.

Rupa ye tajuk lagu ni yang sebenar-benar ye adalah Keliru by Ruth Sahanaya.Rupa-rupa ye lagu orang putus cinta..baru nak tuju khas pada en suami,abis kena tarik balik..jangan kau,kang tak pasal-pasal akumeroyandotcom.Dah kena bukak blog lain..hehe

Dengar lagu ni pun kat youtube..nak save memang tidak lahh sebab aku ni selera lagu sentiasa bertukar-tukar..hari ni memang hari lagu ni.kalau youtube ni macam tape player,tentu abis tersekat dah kena pusing guna pen pulak kan (zaman budak-budak pernah dengar lagu guna tape je paham)..Lagu ni aku dok ulang..ulang...ulanggg..ulanggggg 40 juta kali.

Dengar pun guna earphone..takdelah guna speaker,kang bernanah telinga opismate aku ni aku asyik ulang lagu yang sama,itulah aku ni dulu dok mengata rumet Uitm aku kat sri iskandar,Mek (bukan nama sebenar)...dia suka ulang lagu nidji 40 juta kali.hehehe,i miss u Mek,nanti kalau jumpa nak peluk Mek ketak-ketat.

Kembali ke prengan di atas,nak cete bab ear phone,tercerita pasal mek pulak kan.Ear phone beli kat daiso..of kos RM5 hinggiiitt je kan..kualiti ok lah yang penting panjang gilerrr kau..boleh berjalan ke meja orang lain.Aku ni dok layang lagu ni..elok baru nak masuk chorus lagu ni orang elok tepuk-tepuk tangan depan muka aku...rupa ye nak bercakap ngan aku.Kang aku stop lama kejap..takde lah pulak nak bercakap ngn aku...ni aku on balik lagu ni.Baru lah korang sibuk nak tanya itu nak tanya ini..

So..kesimpulan ye,tak sempat lagi nak amati lagu ni.Ok daa..entry tak berilmiah dari saya melaporkan dari Rawang i dont love you....Im just in love with Sabak Bernam..bolehhh?(entah betul entah tidak english grammar aku..#lantaksituakupediluapa.)