Thursday, October 3, 2013

Bekal makanan ke opis mopis

Korang rajin tak bawak bekal ke opis.Aku dulu rajin sebab hari-hari dulu aku suka masak,lepas tu malas kejap.Sebab kalau pagi-pagi aku lepas panaskan lauk,lepas tu mesti nak lap dapur,mop lantai lagi..kelam kabut terus pagi yang hening itu.Takpe aku takdelah sampai tahap rajin nak menumis memasak pagi-pagi tu,selalu ye kalau bawak bekal balance makanan malam sebelum tu.

Tapi kan ada setengah orang macam segan nak bawak makanan dari rumah..aku apakedahal,aku yang beli,aku yang masak dan aku jugak yang mencekik.Hari ni aku rajin bawak bekal balik,sebab seriusly kantin tempat kerja aku ni masakan dia rasa macam hampehhhhhhhhhhhhh sangat dah.Tak lalu dah tekak aku ni nak telan.Dah lah masak benda yang sama hari-hari tapi rasa tetap macam tu,tak bertambah sedap pun.


Selamat menjamu selera kawan-kawan.Daaaaa