Thursday, October 17, 2013

Ceritera Balik kampung..lalalala

Poyooo sangat nak up entry balik kampung bagai..walaupun perjalanan tak sampai 2 jam pun kauuuu.
Aku dan suami tercinta balik kampung dah petang sangat,Alhamdulilah sampai Sabak Bernam hari sabtu ari tu before Magrib.

Nak cerita dulu al kisah hari Sabtu lepas,tengahari plan nak pergi kenduri kahwin Hazwan.So pagi tu tekak aiii teringin pulak nak makan creamy carbonara..tiru nama menu pizza hut,nama lain aku tak tau..sebab fisrt time makan benda alah ni kat pizza hut.Rasa kat pizza hut tu sedap lah gak walaupun mula-mula macam takut nak makan sebab dia kaler putih.Biasalah ahkakk ni very kg.com gitu.

Sekali kauuu..bila buat sendiri lagi marveless..gile puji diri sendiri kan.Sedap sebab banyak bahan rencah dalam tu,lebih lemak berkrim gitu.Poyoo citer pepanjang,biar aku up satu gambar.

creamy carbonara antara gapi 1E..hahaha
Boleh lah buat macam ni lagi..tapi makan selalu tak larat lorrr..muak kot.Dasar orang kampung aku ni.hehe

Lepas settle masak-masak,pergi kenduri,n then pergi jenguk keluarga mertua kejap.Lepas tu petang zasss ke kampung beta yang tercinta.

Pekan Kerling

Masa odw tu,Hazwan haus lah pulak.Singgah jap kat pekan Kerling ni..comel kan pekan Kerling ni.Aku suka pekan-pekan kat area Hulu Selangor ni,nostalgia je semua pekan-pekan dia..harap kekal macam ni untuk tatapan akan datang.Aku harap sangat ada pihak yang akan menjaga senibina pekan ni..rasa ye pihak Majlis Daerah punye kerja lah kan.

Ok lah itu je nak cerita..k byeee