Wednesday, June 19, 2013

Apa minyak angin feveret anda?

Setiap orang ada citarasa berbeza-beza dan juga penerimaan dari segi deria bau.

Bagi aku minyak angin yang baik adalah minyak angin yang mempuyai bau yang meyenangkan...so pilihan aku adalah minyak yu yi cap limau.Baru aku tahu minyak yu yii ni ada 2 jenis sebab bak kata tauke cina kedai ubat kata tauke minyak yu yii ni asal dari bapak dorang tapi bila sampai ke anak...dorang berpecah.Aku tak tahu lah betoi ke tidak,malas aku nak buat research bagai.Bukan ye dapat gajiii pun kan.


Mesti kena ada dalam beg ni... kalau lps mkn rasa mcm kenyang-kenyang loya mesti aku hidu minyak yu yii ni.legaaaa kata kauuu...

Kalau sengal-sengal badan pun rasa lega bila sapu minyak ni..panas dia pun suam-suam kuku je.

Akhir kata...pastikan yang original.dadaaaa