Wednesday, July 24, 2013

Asyik cerita yang sama je kannnn

Alahaiiii..rasa letih pulak puasa hari ni.Maybe sebab aku tak minum milo kot sahur tadi,sedih...milo habis lah pulak..tak teringat nak beli.Time lunch ni kena pegi Tesco beli milo ni,alasan je konon ye nak beli milo,kang tersambar tudung sehelai..hahaha.Biasa lah perempuan,usia pun nak masuk ke alam acikkkk-acikkk bukak pintu gitu.

So,ini menu berbuka semalam...Ramadan yg ke 14,ahkakkk masak..balik terus bersilat..macam-macam bunga keluar.Semalam masak 2 lauk je,ayam masak permaidani merah dengan sup sayur bukan dari taman ahkak.bengong sebentar...tapi semalam aku memang plan nak masak ayam masak merah,lps tu aku pergi beli daun sup dengan bawang.Bila balik aku bukak plastik aku terus terblurrrrr sebentar..mungkin faktor kekurangan gula dan air membuat aku terawang-awangannnn gituuu.

Sila lah tengok gambar tak seberapa nan adoooo ni..sudi tengok,korang tengok..taknak tengok tutup je cepat-cepat...

Ayam masak merah

sup sayur

Korang tengok,semangat aku taburkan daun sup kat ayam aku tu...lepas tu suami aku belikan kebab brother poyo KKB dengan roti boom meletup.Kebab aku semalam lembik pulak roti pita dia,selalu lazat je.Roti boom tak lalu lg aku nak telan semalam,aku bagi peti ais telan je dulu.Tengok malam ni aku panaskan,makan pulak dengan susu atau gula..memang terbaikkkkkk lah kan.

Ok itu jelaaa kawan-kawan,poninggg pulak kepalooo den ni..tetibe sgt ke n9 ye.ok.byeeee