Thursday, July 4, 2013

Langgar Pantang

Langgar pantang..ini la ayat yang suami aku Hazwan suka cakap...bilaa dia tgk makanan tu macam pelikkk sgt di mata dia.Contoh ye hari Ahad hari tu kitaorang breakfast kat luar.Nasi lemak pandan kan kaler hijau.itu pun dia macam pelikkkkk,dan2 cakap kat makcik tu nak nasi lemak separuhhhh je..taknak langgar pantang konon-konon on diet lah...puiiiiiii.Sekali kau sedap nasi lemak makcik tu,tak terkakta beliau lalu trus kunyah nasi pelan-pelan..kunyah lebih 44 kali bagi melayan rasa kesedapan nasi lemak hijau tersebut.

Aku tahu..mesti dia nak tambah nasi tapi malu.Itu lah awak terlajak kereta boleh reverse,terlajak kata dah tak boleh buat apa..hahaha.
Pinggan mengikut tema kata kauuuu


Geram pulak aku dgn mata ni..tadi bukan main megantokkk,abis aku cium minyak yu yee sampai nak masuk lubang hidung...tinggal tak minum je lg minyak yu yee tu.Tapi bila menaip ni elok pulak segar terbuntang mata aku ni..syaitoooonnn betul ni.hehehe