Wednesday, July 3, 2013

Mood malassssann sudah tiba

Hai semua..hari ini hari malas aku..pagi tadi malas pergi kerja tapi aku gagahkan kan diri walaupunnnn lambat.Slumber badak aku pergi punch pukul 8.31am tanpa rasa bersalah,jalan menonong masuk opis.Janji aku jujur aku lambat..haha

Alhamdulilah minggu lepas tamat sudah pra ramadan aku...skrg ni aku tgk kat tv dorang eja ramadan dan bukan lagi ramadhan,ke memang dari dulu memang eja ramadan,aku je yg suka ati tambah huruf H,blurr sebentar kan.So,minggu ni makan no skip-skip,kena lengkap pagi,tengahari,minum ptg dan malam..simpan lelemakkk utk bulan puasa nanti.

Ini cerita last week,juadah aku berbuka hari rabu.Aku dah bosan asyik makan kat kedai je..last-last aku masak sambal telur..mavelessssssss,kena dgn selera pada hari itu ye..

Sup sayur sawi

Sambal telur (abaikan minyak-minyak yang mengakibatkan jerawat itu)

The next day,hari khamis adalah hari terakhir aku puasa ganti..hari tu aku campur-campur lauk,aku beli tomyam putih dgn sambal udang petai kat kedai kegemaran..kedai Batu 30 Batang Kali.Lepas tu aku tambah lauk,aku goreng sayur sawi..balance beli semalam ye dengan telur dadar.

Tom yam putih

Sambal udang bersama pewangi petai (tapi aku rasa dah macam ala-ala paprik)

Sayur sawi dilimpahi sos tiram econsave

Telur dadar omega atau suami aku selalu tersalah cakap telur ogawa..hahaha

So tamat lah puasa ganti...minggu depan kita berjemaah puasa wajib ye.Jangan ponteng-ponteng ye..orang pompuannnn takpe,yang jantan-jantan tu sila gagahkan diri ye.hehe