Tuesday, July 9, 2013

Damai Laut

Eh..eh..damai ke duduk kat situ,boleh lahhhh kan.Nama panjang tempat tu ialah Swiss garden golf resort & spa Damai laut,lumut.Amboi panjang nak mammmmppppu*** nama dia kan.Tapi biasa ye orang panggil damai laut je.Untuk pergetahuan korang nak datang sini korang boleh ikut jalan ke Segari dan Pantai Remis Perak ye.Damai Laut betul-betul bertentangan dengan Pulau Pangkor.

Aku tak ambik plak gambar Pulau pangkor dari Damai Laut.Gambar pun ada berapa kerat je asal ada buat kenangan.Adik aku poyo angkut DSLR bagai tapi satu gambar pun tak tangkap..jimat kodak,hahaha.Aku rasa Damai Laut ni sesuai untuk orang yang betul-betul stress dgn yang betul-betul nak kan privacy kata kau.Stok-stok honeymoon boleh lah dtg sini tapi private beach dia takdelah best bebenor.Aku celup kaki pun tidak kat air masin tu sebab terbuntang notis between july sampai september banyak obor-obor.So,say nehi nehiiii nak mandia air laut..elok pulak dah dekat nak puasa dan raya ni,orang lain elok cantik makan kolagen nanti tak pasal-pasal aku ni cantik kena gigit kolagen obo-obor..hehehe

Ok lah kawang-kawanggg sila lah tengok deretan gambar tidak seberapa di bawah ini.Daaaa

Jalan menuju ke fun beach kata ye...

Kanak-kanak riang yang takut pada ombak



Adik-adik tersayang

Kaki tuan blog..takde sape sudi amikkan gambar aku.Sekian