Thursday, July 4, 2013

Nama baru arnold schwarzenegger...

Jangan tuduh melulu..ahkak tak minat beliau ye.Badan ketak-ketak is serammmm.hahaha.Semalam layan movie Around the world in 80 days dengan husband dekat citra..so terselit lah sikit babak mamat ni kan.

So..bila manusia di atas ni tengah round the world dorang pun singgah di Turki,yang mamat Arnold ni jadi putera turki..lalu terjadi perbualaan di bawah


Hazwan : Eh2...Arnold schwarzenegger

Aku : apa..ulang balik 

Hazwan : Arnold schwarzenegger

Aku : Hahahahaha (gelak sorang-sorang).

Suami aku terus blurrrr apakah bini dia ni dah giler ke...aku gelak sebab aku dengar suami aku sebut Arnold schwarzenegger jadi 'Arnold susah nak ejerrr' (sebut laju-laju ye)...Lepas tu aku cakap kat suami aku,nama dia pun memang susah nak eja pun kan.

So lepas ni boleh terus ingat nama beliau ye..terpahat arnold susahnakeja.Tamatttt